onsdag 14 september 2011

Fyller ut med en lista också...

Dagens humör:Nervös
Dagens mående:Nervöst
Dagens borde:Börja skriva på några mål om jag hinner
Dagens frisyr:Lite löst hängande och slängande med lugg på utväxt som trillar ner i ansiktet.
Dagens smink: Jag kör precis som vanligt. Det har jag säkert skrivit något inlägg om någon gång i forntiden. Det kanske blir ett nytt inlägg så småningom.
Dagens klädsel: Se här.
Dagens planer: Jobba och sedan åka till Stockholm med yngsta dottern.
Dagens materiella vill ha:Vill ha ett par Acne Track shoes tror jag. Samt Ekorrlampan Kurre.
Dagens fundering: Hur ska det gå med allt?
Dagens beroende: Kaffe
Dagens tråkigaste: En grej som förhoppningsvis snart är avklarad.
Dagens längtan: Indien!
Dagens superlängtan: Mina vänner i Indien!
Dagens tidning:SvD hemma, UNT på jobbet
Dagens låt: Har för ovanlighets skull inte lyssnat på något idag.

1 kommentar:

Linda K sa...

håller tummarna att det som är nervöst och jobbigt går bra!