måndag 10 september 2012

oväntad shopping

I helgen råkade jag visst köpa löparvantar med smartphonepekfinger och tumme, samt underställstights på LIDL av alla ställen. Jag cyklar till LIDL nu och då eftersom de har den absolut godaste och billigaste kvargen och jag är ju numera smått besatt av träningsbloggar och då är det typ lag på att man måste äta kesella och dessutom tycker jag att det är sjukt gott och härligt att smälla i sig en skål kesella med frysta bär, frukt och torkad frukt till kvällsfilmen. Och nu råkade de även ha ovan nämnda produkter för en billig penning.

Sen gick jag till Willys och där hade de thermo tights för 49 :- Det blev köp till båda barnen och mig själv.

6 kommentarer:

Malin sa...

Lidl och Willys är det nya COS!

mis(s)match sa...

Precis, just den där kvargen är "mega"god och påminner mig om studenttiden då jag åt kvarg med frukt jämnt till frukost innan jag fastnade för havregrynsgröt...

Frida sa...

Hm, ska kanske ta en kvällspromme till Lidl.

Anna sa...

Malin - men typ!
Mis(s)match - aha - jag blandar den i morgonfilen - erkänner.
Frida - om 3 veckor när mitt nyköpta lager är slut så kan vi promma tillsammans!

Frida sa...

Yes sir!

annalin sa...

haaha - jag köper också kvarg på Lidl, nästan det enda jag köper där. och när jag gjorde det häromveckan hittade jag en fin långärmad svart/lila tränings(undertröja). har du också den? jag tycker den funkar när man springer, men sen gäller det att få av den för den blir extremt kallsvettig efteråt!