torsdag 31 januari 2013

Mina sex

Cecilijas by Mel E
Jag tänkte presentera mina sex plagg för den kommande månaden. Bara fyra kom med på bild idag, de andra två är i tvätten. Här syns:
1. Svarta brrallor i stretchmaterial, lite utställda, typ jazzbrallor faktiskt. Men det får bli dessa. Från Cecilija S.
2. Den überflexibla klänningen från Yanagisawa. Man kan ha den både som tjock och smal, och man kan dra upp/vika ihop den till en topp.
3. Galet orange klänning helt i polyester (urk!, såg inte det förrän jag kom hem). Kommer troligen att bli en kjol under den kommande månaden.
4. Svart yllekofta med asymmetrisk knäppning från BACK.

Saknas på bilden gör:
5. Kort svart tubkjol från H&M
6. Grå/leomönstrad linnekimonosak från Rodebjer.

Och om någon undrar hur jag ska klara mig helt utan tröjor/toppar/skjortor, så har jag alltså lagt in två amningslinnen bland underkläderna.

Det svåraste - förutom att få plats med niomånadersmagen just nu, och samtidigt använda kläder som jag vill ha sedan - är det där med amningen. Amning kräver en viss typ av kläder. Och så vet man ju inte ens om det blir nån amning av, det kanske inte vill sig...

Färgskalan är åtminstone lite skojigare än förra gången!

Inga kommentarer: