onsdag 22 augusti 2012

Dagens...

.... träning.

Först så gick jag och Frida (det här med att jag har legat av mig så mycket att jag försöker  "tagga" andra bloggar genom att  börja skriva @derasnamn ungefär varje gång? Ska vi prata om det? Nehej.) och träffade vår blivande PT Leila. Vi bestämde att vi börjar den 13 september. Sen jobbade jag lite. Sen gick jag och klippte mig i en väldigt luggtongivande frisyr med 70-talskänsla. Sen skyndade jag mig hem och stoppade in det nyfriserade håret i löparkepsen och sprang snabbt 5 km efter 5 minuters uppvärmning och gick sen hem 1 km som nedvarvning. Sen åt jag vegetarisk hamburgare som maken lagat. Ikväll skulle jag ha förberett en prezi men det har jag ännu inte gjort.

Igår kväll boxades jag. Vi var 6 deltagare på passet. Det var ändå roligt.


3 kommentarer:

Frida sa...

MEn åh! Bild på frisyren tack!

Malin sa...

Och kepsen :-)

Anna sa...

Bild på frisyren upplagd. Kepsen? Verkligen? Ok ska fundera på saken...