måndag 18 februari 2013

Halvtidsrapport, typ

Lite förbi mitten av februari och sexplaggsutmaningen.
När man som jag, går hemma och ammar är det svårt att bli riktigt klädinspirerad. Och inte ens den här utmaningen hjälper ska erkännas. Det har utkristalliserats ett mönster - om jag bara ska vara hemma och träffa de närmast sörjande, har jag långbrallorna, linne och koftan. Om jag ska träffa andra blir det istället svarta kjolen och kimonon. Ska det vara riktigt kul blir det neonkjolen! Yanagisawan har jag aktat mig för, tyvärr. Jag skulle mycket hellre haft en svart långärmad tröja istället för den klänningen. Nåja, idag är det den 18e.

4 kommentarer:

s sa...

Jeg har tatt utfordringen, og er nå på min åttende dag. C",) Har valgt to kjoler, èn jeans, to cardigan (en kort og en lang) og èn genser. Jeg har faktisk skrevet ned hele 31 ulike kombinasjoner! Noen tar seg nok ikke like godt ut på meg som på papiret, men det er morro og se hvilke muligheter som ligger i disse plaggene. Skal prøve og gjennomføre flest mulig kombinasjoner, men det er ikke enkelt når noen kombinasjoner er soleklare favoritter.
Stå på!

Malin sa...

Å, vad spännande! Dokumenterar du dagens outfit? Var kan jag hitta din blogg?

s sa...

Har desverre ingen blogg. Kanskje jeg kan forsøke, bare for å dokumentere dette 'prosjektet'.. Jeg får se. ;)

Malin sa...

Ja, gör det!!