tisdag 15 april 2008

Jaktlycka

Först såg jag dem i en tidning, och sedan på Wedins stora affischer. Fast jag fick vänta länge innan jag kunde knipa ett par - kanske först av alla!
Jag pratar om de "mycket lyckade" (för att citera en känd bloggerska) svarta mockasandalerna, som en blandning av gladiatorsandaler och minnetonkas. Och de är underbart sköna. Det enda tråkiga är väl egentligen att de kostar 399 kr på Wedins och bara kommer att hålla en sommar. Men antagligen är de väl kopior av några tjusigare, kanske skulle skaffa ett par sådana som backup. Nu väntar jag bara på sandalvädret!
(De syns nästan först i den lilla filmen på startsidan.)

3 kommentarer:

Anna sa...

Är det de som är grå på filmen som du menar, som sitter på en tjej som står "tvåa" i filmen? Eller är det de svarta som står förstå? Bilder tack! :)

Malin sa...

De på tjej nr 2. Mocka med fransar. De finns inte med i sortimentet längre in i webbplatsen - än i alla fall.

Malin sa...

De ser grå ut, men de är svarta. Fanns i brunt också.