onsdag 9 april 2008

Morgondagens (Mel E)

Imorron åker jag iväg över natten med hela mitt jobbgäng. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig och med mig än. Egentligen behöver man ju nästan ingenting över en natt. Men det är ganska skönt att byta både skor och kläder, när man jobbar sådär intensivt som man gör på jobbinternat. Jag ska i alla fall ha mitt tursmycke, bibblo-ringen med turmalinen. Inte för att jag är nervös eller behöver tur, men rättså laddad är jag för att jag ska hålla ihop dagarna och se till att vi får ut så mycket som möjligt, både av dagarna och av var och en. Fast jag har ju världens gäng, så det kommer inte att bli svårt :-)
Just nu lutar det åt nån bekväm klänning imorgon, kanske med lacktajtsen och så jeans+ nåt på fredag. Kofta eller sjal är ett måste, det brukar jämt vara så himla kallt på alla konferenshotell. Och så skulle jag gärna vilja ha två par skor/stövlar - att byta skor är gravt underskattat. Man borde egentligen alltid bära runt på ett alternativ!
Update Nu kan jag inte hitta min turring, det måste väl nästan betyda otur? Jag får ta mitt galna fotbollsdomarhalsband istället, med visselpipa och rött + gult kort.

Inga kommentarer: